Hjälp Zlantar att fixa en trasig bankkoppling eller att bygga en ny
Vi på Zlantar har många egna bankkonton och i de flesta fall kan vi själva laga trasiga kopplingar mot bankerna. Men för vissa banker, eller för viss typ av information (t.ex. lån, sparkonton etc), så behöver vi ibland våra användares hjälp.
Det tar endast ett par minuter
Först bestämmer vi en dag och tidpunkt för felsökning. När det är dags så öppnar du Zlantar och går till Profil / Uppgifter / Starta felsökning (knappen syns när vi bokat en felsökning). Se hur det ser ut.
Inom kort kommer BankID att startas, precis som när du gör en hämtning i Zlantar. När du godkänt inloggningen till din bank kommer du tillbaka till Zlantar igen.
Det finns en chatt där vi kommer att berätta hur det gick och om vi är klara med felsökningen. Även du kan skriva meddelanden här om det är något du undrar över eller om något problem uppstår. Se hur chatten ser ut.
Vad händer sen?
Efter felsökningen kommer vi förhoppningsvis kunna se vad som inte fungerat tidigare och därefter veta vad vi ska göra för att lösa problemet.
Beroende på typ av problem tar det olika lång tid för att lösa det, men vi hör av oss till dig så fort det är klart.
Hur ser det ut i appen